We ROCK!! ;)

Konfirmation idag då! vilket känns förjävla gött att de är över yeeah!
Blev mycket förvånad/glad/överraskad/hyperaktiv och allmänt "wiie" i skallen!

Fick:
*Sony Systemkamera
*Iphone
*2 par öronhängen
*Ljushållare
*Skål
*Armband
*Halsband
*2 presentkort på smycka för 300 kr resp, 100 kr.
*1600 kr.
* MASSA Blommor ^^


Plus ett halsband med ett kors som inte är med på bild.





Agnes, Jag och Moa!
Sorry brudar, men jag var bara tvungen ^^
Vi är så jävla snygga på denna bilden asså! ;)

Kommentarer
Postat av: agnes,

meeeen oooj sikken fin bild på mig då :O

2010-04-18 @ 10:31:49
Postat av: Sandra

så fin är du.:)

2010-04-24 @ 23:16:40
URL: http://sandrastyyle.blogg.se/

Kommentera:)

Du har väl ett namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser )

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback