R.I.P

Jag säger inget mer än just så...
Det känns förjävligt, det känns tomt. 
Jag visste inte vad jag skulle tro när jag fick reda på det, jag var i total chock.
Mina tankar var bara "Detta har inte hänt, det är bara ett missförstånd,
 det händer absolut inte dig"
Men jo, det hände, jag vill inte och kan inte förstå det.. Det vill och kan nog ingen.
Jag förstår det fortfarande inte, för bara några dagar sedan då vi sågs sist var det inget fel, allt var som vanligt..
Sedan fick man reda på detta, igårkväll.. Jag ställer mig själv fortfarande samma enkla fråga "varför hände detta, och varför hände detta just honom?" Jag fattar själv det inte.. Men igår, den 5 Juni 2010, lämnade du oss. Du han bara bli knappt 16 år, du hade hela livet framför dig. Du är saknad, fast vi inte ser dig, så vet jag att du ser oss, inte från vår nivå, utan från himmelen där uppe.. Vila i frid Robin! <3

Kommentarer

Kommentera:)

Du har väl ett namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser )

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback