Underbar dag.

Mycket trevlig dag idag i stan med Moa. Nytt smycke till mitt pandora-armband är inkasserat, love it!
Blev även en fika, men för min del frukost. 
I stan träffade man även Julia, väldigt trevligt! Längtar som tusan till killebom då hon och Agnes kommer!
Det kommer bli toppen!  7-11 Juli.
Aja, kom hem för en stund sedan. Tagit de lungt än så länge, ingen Fotbolls VM ikväll på tv, BUHU -.-'
Får vänta tills fredag, xD
Men nu ska jag hitta på annat än att just sitta här och glo och få "fyrkantiga" ögon.


Cola till frukost, hahaha de är fan inte varje dag de blir så! ;)

Min lilla flicka, hahaha. For once, I got you on the picture!

Jajajaja... Frallan var iaf god! =D


Kommentarer

Kommentera:)

Du har väl ett namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser )

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback