Wednesday..

Ursäkta mitt uttryck men "Jag är så in i helvetes satans jävla glad för att vi inte har några jävla fula och ovälkomna läxor/prov mer denna terminen!!!!!!"
Hahaha, nu fick jag de sagt, men de känns underbart. Sista provet avklarat idag då, kanon (Y)  Nu är det bara sommarlovet som saknas, men de får man ju vänta på tills den 18.e  -.-'    BOOOOOOOOORING!
Nja, idag har man iaf varit i skolan som fortfarande är depp pga det som hänt, men iaf inte lika depp som de var i måndags, uch fifan.. Efter skolan blev de att jag o Hanna drog ner till stan, mycket trevligt ;)
Nu ska jag kolla på tv och ta det lungt och bara njuta av att det inte är fler läxor/prov, nananana! Känner mig som en barnunge bara för jag är så satans glad över det ;'D 

Bilder från Kreativum med klassen den 8 Juni 2010.

Kommentarer

Kommentera:)

Du har väl ett namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser )

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback