Happy new year!

Vill bara önska alla ett gott nytt år, akta fingrarna, drick med måtta och ha kul.
Fast vem är måtta? Och varför ska jag dricka med honom?
Tänkte precis tillbaka lite på allt som hänt detta året, positiva som negativa, med som motgång så tycker jag att
detta året har varit helt okey, men hoppas och jag rent ut sagt vet att 2012 blir bättre, bara känner det på mig, nya tag. Detta året har jag även mött helt underbara människor, börjat gymnasiet som en "Samhälls elev" vilket inte var riktigt min grej, som resulterade i att jag bytte efter 2,5 vecka och
blev en "Naturvetenskaplig elev" och det bytet
ångrar jag inte för fem röda ören, helt underbar klass man hamnade i som stöttar en till tusen, alltid humöret uppe och rent ut sagt är helt fantastiska.
Även konserter som The Big 4 (Metallica,Slayer,Megdeth,Anthrax) i somras, tältturnen med Takida, Europe och Carpark North i Kalmar, Idol live i Malmö förra månaden. Semester tripp till Öland och Borås samt massa fina minnen med helt underbara vänner.


Kommentarer
Postat av: A.

Svar: Åh, du kmr få en toppen dag. :D

2012-01-15 @ 17:32:24
URL: http://sadeta.blogg.se/

Kommentera:)

Du har väl ett namn? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser )

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback